Vägning 17 augusti..

Första vägningen då på denna viktjakt och ja jag är inte nöjd, men när fasen blir man det då?? ;-)
 
Jag hade velat se iaf ett kg bort men får nöja mig med 800 gram, och ja det kanske är dags att plocka fram bregottpaketet igen för att jämföra..Minus även på måttbandet och jag får nog bli mer vän med att kika på det oxå även om det är siffrorna på vågen som spökar i min hjärna..
 
Första veckan klarade jag iaf av bra kostmässigt och tre pass på gymmet, nu tar den andra veckan igång och det blir tre pass¨på gymmet, PW´´s övriga dagar ooch jag ska nog lägga till lite mer fett i maten.. Använder ju mig av shape up och ska ligga på 1200 kalorier cirkus per dag och ligger rätt bra till varje dag, men känns som då jag tränar att det blir för många kalorier utöver och jag vill inte ligga på för lågt så att kroppen går in i svält och därmed inte släpper ifrån fettet..
 
Men iaf så känns den här veckan bra trots en grym trötthet vissa dagar, och nu fortsätter vi och kämpar in i vecka 2..
 
Vikt och mått vägning 2 2012-08-17
 
Mage ... 82 cm.....-4 cm
 
Stuss......93 cm...-2cm
 
Övre lår V...57 cm....-2 cm
 
Undre lår V...47 cm...oförändrat
 
Övre lår H..57 cm....-2 cm
 
Undre lår H..47 cm.. oförändrat
 
Arm v....30 cm...oförändrat
 
Arm h....30 cm...oförändrat
 
Vad v..36  cm...-1 cm
 
Vad h.. 36 cm...-1 cm
 
Vikt.... 69 kg....68,2 kg...-800 gram
 
summa sumarium efter en vecka... Minus 12 cm samt minus 800 gram...Man får va nöjd över det :-)
 
Hur går det för er alla andra, vet att många väger sig på måndag dock..ska bli spännande att se allas resultat..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag tycker det var grymt bra jobbat! Keep up the good work! :D

2012-08-17 @ 09:18:08
URL: http://thefatcheerleader.com
Postat av: Anonym

Men herregud detta e ju grymma resultat! Tolv cm på en vecka dt brukar ta mig minst 3 månader. Stirra dig ej blind på vågen gumman. Minus 0,8 är grymt för en vecka!

2012-08-17 @ 09:57:59
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0