Höstutmaningen..

Har nu anmält mig till emelie´s höstutmaning där man under 8 veckor sätter upp sina egna mål, och nu känner jag mig extra pepp på att hålla mig strikt LCHF..
 
 
Höstens/Vinterns mål då som jag vill att det ska se ut men som inte är helt omöjligt att genomföra..
 
10 september 3,5 kg  dvs 65,5 kg..    Frissan får besök..
 
10 oktober     -2,5 kg  dvs 63 kg...       Manikyr och pedikyr...
 
10 november - 2,5 kg dvs 60,5 kg....   Thaimassage...
 
10 december -2,5 kg dvs 58 kg!!!....   Shoppingdag...
 
Vad är er utmaning denna höst/vinter???

Kommentarer
Postat av: Linn

Är också med i höstutmaningen. Minus 5 kilo. 20 totalt. Med LCHF och träning. Såg att du har en tjej som börjar förskoleklass. Min med och i morgon ska vi dit och hälsa på. Spännande:) Lycka till med din utmaning. Har också satt upp mål och belöningar med en SPA-resa som slutmål när jag nått mina 58 kg:)

2012-08-15 @ 21:19:11
URL: http://mittbastaliv.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0