Gårdagen.

Måndagens träning och kost gick super. Blev body pump istället för Zumba då jag körde det i söndags och blir även ett pass imorgon. Jag älskar verkligen detta body pump pass och målet på nästa pass blir att dubbla på vikterna i alla moment. Ska verkligen svettas då ;-).

Kosten går super och enligt shape me up så ligger jag långt under på kalorierna pga träningen, men jag tar det lite med ro det där. Är inte kalorierna jag jagar igentligen, även om det så klart är bra att ligga på plus där, men det är kolhydraterna jag är ute efter att undvika och än har jag legat under 20 gram varje dag så tänkte faktiskt kolla ketosen idag, har ju så sabla svårt att komma in i den ibland??

Kvällens träning består av power walk och gummibandet.

Hur går det för er andra ???

Vad vore livet utan mina ägg ?? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0