En bra dag.

Idag känner jag verkligen att jag är på gång igen även om det känns att man varit borta från träningen ett tag.

Blev ett zumbapass idag med en instruktör jag aldrig gått hos så det blev ju jobbigare iom att man inte kan koregrafin, men sablar så skönt det kändes efteråt :-)

Matmässigt så ligger jag bra till, har ju skaffat ett konto på shape me up och idag med träning så har jag ca 700 kalorier till att stoppa i mig :-)

Maten idag har varit 2 ägg med bregott och kaffe till frulle, halloumisallad till lunch och avslutningsvis kålpudding till middag.. Ligger bra till på kolhydraterna oxå idag och småätandet har återigen börjat avta. Även mina humörsvängningar av blodsockerfallen börjar försvinna, vilket är skönt för omgivningen ;-)

Nu blir det snart att hoppa ner i en nybäddad säng.. Finns Inge bättre enligt mig..

Imorrn är det jobb igen och alla barn ska va på plats så allvaret börjar även där nu oxå..

Livet känns bra helt enkelt:-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejja dig!!

2012-08-12 @ 22:15:58
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0