Dagens kost och träning.

Efter en träningsfri helg var det skönt att idag få komma iväg och köra body pump. Ökade på vikterna till 10 kg på ben och rygg samt 5 kg på triceps, biceps och bröst men tror att det blir en ökning på framförallt ben och rygg även nästa gång. Måste utmana mig nu och sist hade jag inte ens träningsverk så en dubbling på vikterna var ju bara ett måste ;-)

Konstmässigt ser det bra ut oxå idag, ska dock ta en kopp the med grädde och kanske ngn nöt efter detta inlägg så jag kommer ju öka på kalorimässigt, men så länge jag ligger under 20 på kolhydrater så skiter jag i kalorierna :-)

Ha en skön kväll. Nu blir det nostalgi med Dallas ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0