Men kom nu då....

Förra veckan då jag vabbade så plågade jag min lilla son med ett besök ute i barkarby för att beställa hem balkongmöbler och fasen vad jag nu längtar efter dom nu då värmen på allvar idag gjorde sitt intrång...

Har gått hela dagen och kikat på telefonen om ett sms kommit där det står att dom är hämtbara, meen nope inga balkonmöbler ser ut att komma i helgen och förmodligen inte till Valborg heller :-(

Vill fixa till det nu med mina nya möbler och turkosa filtar och solcellslampor och sist men inte minst blomkrukor i samma material som möblerna...

Den som väntar på ngt gott säger dom va?? Men jag hatar att vänta ;-)



                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0