Månadens vägning..

Fredagen var ju min vägdag denna månad och jag blev nöjd med tanke på att träningen inte alls varit på den nivå den brukar, desto bättre har jag hållit mig borta från att unna mig mm denna månad och ja det verkar ju ge resultat och nu ÄNTLIGEN snittar jag det jag räknat med fram till slutmålet innan semestern :-)

Håller det i sig så är jag nere på 58 kg innan jag går av sista arbetspasset och ut på en 5 veckor lång semester..

Jag kan inte nog påpeka min irritation att jag sen augusti 2011 gått upp och väger nu mer än då och ja det finns inga ord för hur jag faktiskt känner för detta.. jag hade kunnat vara nere på mina 55- 58 kg och kunnat fokusera på att enbart trimma kroppen, men nä kolhydraterna tog återigen över mitt liv, men nu är det slut med det i långa loppet.. en dag i veckan kanske max jag kan få unna mig en pasta el dylikt om jag nu känner för det då jag är framme vid målet, men aldrig allt på samma gång och absolut inte flera dagar på rad.. Visst julen kommer även 2012, men denna jul tänker jag inte börja synda redan i november som 2011 ;-)

Gjort är gjort och nu siktar vi framåt, det tar lite längre än tänkt men jag har fått en väckarklocka iaf efter detta ...

Månadens vägning blev iaf minus 2,1 kg och jag är nöjd över det.. Nu snittar jag på 500 gram i veckan vilket jag behöver för att komma ner till 58 kg till juli så nu ska detta sitta fram till dess.. Om ett kilo får jag min glassmaskin oxå ;-) 

Så vägning och mätning den 30 mars..

Vikt 64,6 kg gram ( -3,3 kg sen 3 januari)

Ov. navel 67 cm -1 cm (-5 cm sen 3 januari)

Un. navel 71 cm -2 cm ( - 12 cm sen 3 januari)

Rumpa 89 cm -1 cm (-4 cm sen 3 januari)

Öv. lår 54 cm -1 cm ( - 4 cm sen 3 januari)

Un. lår 45 cm -+0 cm ( - 4 cm sen 3 januari)

Vad vänster 33 cm -+0 cm ( - 2 cm sen 3 januari)

Vad höger 33 cm -+0 cm ( - 2 cm sen 3 januari)

Under bröst 75 cm -+0 ( - 2 cm sen 3 januari)

Arm vänster 28 cm -1 cm ( -2 cm sen 3 januari)

Arm höger 28 cm -1 cm ( -2 cm sen 3 januari)


Mål för vägning 30 april.. 62,6 kg

Mål för vägning 31 maj..60,6 kg

Mål för vägning 29 juni...58,6 kg (helst 58 prick om inte mindre ;-) )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad du e grym!

2012-04-01 @ 09:41:13
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw vad söt du e tack gumman! Vägningen gick super bra! Minus 0,7 kg!



Lagt upp lite pics också:) genom resans gång.



Puss!

2012-04-01 @ 16:57:05
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Sophie - pluggar till fotograf

Hej, just nu har jag en tävling där du kan vinna ett valfritt kalaspaket :) Tar endast några sekunder :)



Kram Sophie

2012-04-03 @ 16:12:57
URL: http://sophiecoper.se
Postat av: Pernilla

Grymt jobbat denna månad! Kommer gå som en dans detta känner jag på mig :)

2012-04-08 @ 21:20:00
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0