Inställt... Ja så tog man mod till sig att...

2012-04-17_20_02 (MMS)

Inställt... Ja så tog man mod till sig att ta sig till ett nytt pass, nämligen sh'bam och då är det inställt oxh utbytt mot Latino så får väl köra på det då. Har inget sug att hänga inne i gymmet idag så bättre att ge mig in i ett pass och få lite träning och bygga på mitt endorfinförråd ;-) imorrn och torsdag blir det hemmaträning, sen får vi se om jag avslutar denna veckoyräning med ett pass på fredag.. Men känns som en bra träningsvecka iaf trots att bara halva har gått...se you!!!


Kommentarer
Postat av: charlie

aw tack sweetie <3



jo men precis håller med t hundra! Dock har jag haft lite sisådär resultat på vågen o boken förespråkar då (som sista lösning) och ha koll på kcal - men mer som en intressant grej. Nettokolhydrater är dt som räknas!



Body attack vet jag ej - har du youtubat dt? Jag brukar göra så :)



Shabam e faktsikt ett roligt pass dt e typ dance för dummies - perfekt för mig! Inget super intensivt pass enligt mig men roligt! Synd att dt blev inställt men tycker verkligen du skall ge dt en chans!



Hoppas du har haft en bra dag o att den andra klassen gick bra!



Puss sweetie

2012-04-17 @ 21:21:44
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0