En redig dipp :-(

Bara inse att jag har hamnat i en vårdepp eller bara en depp pga en massa orsaker som påverkar en och resan upp till sundsvall fick mig att inse hur trött jag är.. Jag har sen jag kom hem därifrån i måndags sovit mer än vad jag gjort under en veckas tid på 7 år.. Ja sen jag fick barn har min sömn kapitulerat ännu mer än då jag varvade dagjobb med nattjobb ;-)

Det sätter sina spår, att jag sen är en kontrollmänniska som ska ha koll på tvätt, städ, räkningar mm mm hemma kör ju slut på vem som helst.. så denna vecka har jag inte lyft många tum, mer än tvättstugan igår ;-)

Jag har ju inte tränat nämnvärt heller på sisådär 2 veckor men idag kör jag igång med ett zumbapass för att ta ett pass imorrn oxå och ett styrkepass på onsdag samt så avslutar jag veckans träning på fredag med antingen simning eller styrkepass.. Måste även bli bättre på att köra plankan varje dag för att få bort putmagen..

Tror jag kommer må bra av att få släppa lös lite och ladda upp mig med endorfiner i kroppen igen :-) Vädret gör ju inte speciellt mycket för att få en på bra humör :-(

Nä jag hatar verkligen att må så här,ingen ork, ingen lust att göra något.. Känner bara en tomhet inför allt och all min energi lägger jag på att orka med dagarna på jobbet som tyvärr oxå rör till det i mitt inre.. För mycket förändringar är aldrig bra och jag hoppas bara att lösningarna blir bra så man kan få lugn och ro där iaf...

Denna helg går annars i försäljartecknen.. Har lagt ut lite på tradera och facebook och ska väl även lägga ut på blocket så att jag blir av med allt som vi inte använder längre, samlar ju på sig en massa skrot som sagt.. Dagens största projekt blir dock att fota en Ikeasäck med kläder som ska ut idag på tradera :-( Rätt jobbigt men då det är klart så kommer det kännas bra :-)

Nu lite mer kaffe sen lite plock innan det bär iväg mot Vällingby och zumban :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att du rycker upp dig snart! Du e awesome glöm ej dt!

2012-04-15 @ 10:44:54
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0