Vabb...

Japp nu börjas det..

Förra veckan Leia och nu är det Dudde´s tur att få ta del av vabbträsket..Har haft en helvetesnatt då hans förkylningsastma återkom, vilket är nästan lite komiskt då jag pratade med en kollega igår om de och att vi trodde den vuxit bort då det var ett tag sen vi hade den på besök, men icke..Tung andning hägrar min lillemans lilla kropp och tack o lov ingen feber just nu, men ska iaf ringa in till Bromma där vi har haft kontakt ang, astman då jag inte tycker medicinen hjälper nämnvärt och om det kanske vore på sin plats med en hostmedicin oxå??

Jaja tänkte trots min trötthet pga sömnbrist ta oss ut på en promenad och en tur till vällingby då pappsen i familjen fyller år och jag är nog den mest tråkiga med noll fantasi då det kommer till sånt..Känns ju som att jag bara ger han ngt för våra gemensamma pengar så då kan han gott gå och handla ngt själv som han vill ha ;-)

Vi har ju oxå sagt att tatueringarna får bli våra presenter oxå då dom kostar en del...

Ngt litet ska jag väl hitta till han iaf och kanske något till mig själv ;-)

Nu lite fix och don härhemma innan vi styr utåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0