Phu!!!! Dessa måndagar då jag har öppning ...

2011-09-05_06_53 (MMS)

Phu!!!! Dessa måndagar då jag har öppning är en riktigt stressmoment, men som tur är så sitter gamla krogstressen kvar i mig och det här med att arbeta under stress passar mig som sagt ;-) lämningen av Dudde gick super idag förutom att han lägligt bajsade så det var bara att ställa sig och byta mitt i lämningen, men utan gråt gick lämningen. Skönt för mammahjärtat <3 Leia är ju inga problem att lämna mer än att hon kan sega med kläderna. Det bästa med denna dag??? Dudde sov sig igenom natten från sju:-) inga nappinstoppningar, inga nattskrik.. Bara en lugn skön natt som mammsen sov sig igenom. Im happy!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad härligt med en hel natts sömn! Hoppas ni får en lika bra dag kramar

2011-09-05 @ 08:14:48
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: LILITH - Borderline & mamma

En hel natts sömn är en underbar lyx.

2011-09-08 @ 16:37:31
URL: http://lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0