Bara bita ihop nu...

Fredag och vägning och som jag skrev igår så trodde jag på uppgång och japp där var den...

Plus 600 gram och ja det är ju alldeles säkert bara vätska med anledning av mens och småfusket i helgen, men det känns fördjävligt att ha 2 vägningar som gått åt skogen..

Vägning 1 - 400 gram 61,6 kg

Vägning 2 +- noll 61,6 kg

Vägning 3 + 600 gram 62,2 kg..

Ingen vacker syn för mig som faktiskt varit bortskämd med bra vägningar i ett år trots småsynd här och där, men bara inse ju mindre du har att förlora desto striktare och hårdare måste du va i både kost och träning..

Så nu inge smånallande i fredagsmys skålen el dotterns lördagsgodisskål..Nu ska ett minus upp nästa vecka och gärna i kilogram :-)

Är ju även dags för mätning nästa vecka, men kanske hoppar jag det ännu en vecka, även fast jag tror att lite av hänget har försvunnit?? Känner mig fastare trots uppgång, ja förutom på magen där bullen svullat upp denna vecka..

Måste ta tag i att köra plankan varje kväll samt ge Tuplermetoden en chans, men hade lite svårt att förstå hur jag ska göra den, men ikväll blir det att läsa på...

Måste få bort denna putmage som stör mig otroligt mycket då jag älskar att ha linne och jeans ;-)

Skitsamma..Mina mål är densamma trots denna katastrofala början..Lär inte lyckats gå ned 6 kg som mitt rivstartsmål är på dom återstående 5 veckorna, men den 19 oktober då min tatuering ska börja ta form ska jag ligga på max 58 kg..sådeså!!!

Hur går det för er andra???

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw gumman .. förstår dig precis här. Samma känsla när jag la på mig 0,6 kg. Dock ska man aldrig väga sig när man har mensen elr dgrna innan.



Låt detta bara peppa dig mer!! Funkade för mig.



Puss!

2011-09-09 @ 19:53:42
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0