Att komma till insikt..

Mina mål under dessa 8 veckor med rivstart sattejag högt, det vet jag men trodde nog det skulle gå iaf att lyckats få bort 4 av dom..Men nu är det dags att komma till insikt om att ju närmare du är målet så tar det dubbel så lång tid att få bort några gram..

Visst fick jag ett minus denna vecka och det glädjer mig, men med min uppgång förra veckan pga synderi och mens, vad vet jag så ligger jag nu allt som allt hela minus 300 gram sen starten den 20 augusti!!! Inte OK!!!

Veckans minus blev som sagt 500 gram och jag får nu ta och räkna med att mina minus kommer ligga och pendla mellan allt från 0 - 500 gram och inte kilon.. Jag är ju klassad som normalviktig nu och alla vet att med LCHF så stannar man upp då kroppen anser att man har rätt vikt och det kanske jag har??

Tyvärr förstör allt häng efter min stora nedgång mycket med min nöjdhet så jag får fokusera där nu, mätning sker nästa vecka och kanske har jag minskat där, oavsett vad så har jag ju tränat varje vecka även om vågen inte visar nedåt så mycket så kanske måttbandet är min bättre vän nu ;-)

Men inte att förglömma, mitt slutmål är oavsett att väga nere på 55 - 58 kg då jag är klar, men får nog sätta upp målsiktet på nyår igen för att vara realist :-)

En månad till med 2 pass zumba och ett pass bodypump samt lite småträning hemma kör vi på..änder inte så mycket under denna månad, ja då får jag nog ta en liten ändring på min träning oxå..Kostmässigt måste jag innerst inne bli bättre oxå, går bra i veckorna sen under fredagen då chipsskålen kommer fram till myset så är mina fingrar där och igår syndade jag så nu är det STOPP!! Inge mer synd fram till fredagen..

Ikväll blir det nötter och loka för mammsen om jag tvunget måste ha ngt ;-)

Vägning 4 Rivstart..

Vägning 1 - 400 gram 61,6 kg

Vägning 2 +- noll 61,6 kg

Vägning 3 + 600 gram 62,2 kg..

Vägning 4  - 500 gram 61,7 kg



Kommentarer
Postat av: Anonym

aw gumman <3 iaf på g neråt. tycker ej du ska börja köra igång efter nyår för mkt kan förstöras m vikten fram t dess. ät bra o träna mer så kmr dt släppa o sluta tänk stora siffror <3

2011-09-17 @ 08:44:08
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0