AntiLice..

För ett tag sen så skrev jag ett litet snabbt inlägg om att jag skulle Buzza om ett lusmedel och nu då lusen verkar hägra runt om oss (2 av sambons vänner har haft dessa kryp på besök) så tänkte jag berätta lite om just AntiLice.. 

AntiLice:

Kliniska studier visar att AntilLice är den enda engångsbehandlingen som dödar huvudlössen och deras ägg till 100 %. Alla andra lusmedel som säljs på den svenska marknaden kräver minst 2 behandlingar med 7-10 dagars mellanrum.

Så här använder du AntiLice i 4 enkla steg.


                                                       

Applicera direkt i torrt hår.

Massera in lösningen under 5 minuter och låt verka under 8 timmar.

Efter 8 timmar sköljs lösningen ut med vanligt schampo sen dras håret igenom med den medföljande luskammen.

Luskamma återigen efter 3-4 dagar så att du helt får bort dom döda lössen och äggen.

AntiLice finns att tillgå på dom flesta apotek.

Idag fick jag dessutom chansen att ge bort lusmedel till en familj som fått löss och förhoppningsvis försvinner dom med detta medel,, själv hoppas jag innerligt att vi ska slippa lägga i detta hemma hos oss :-)


Är du också sugen på att bli en Buzzador som får testa och dela ut gratisprodukter av olika varor?? Klicka in er i länken här nedanför och registrera dig så blir även du en Buzzador..

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=lindatik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0