+- noll...

Efter en fruktansvärt stressig vecka med jobb, kalasplanering och däremellan försöka träna känns det så jäkla skönt att söndagen är här och planerna idag är enbart zumba för mammsen och simskola med Leia..Ja jag har nog nästan längtat efter att helgen skulle va över ;-)

Jag blir aldrig en kalasmamma och detta var Leia´s första riktiga kalas med inbjudningar till förskolekompisarna  :-) Men gisses så slut jag var igår då allt var över, även om vi inte gjorde någon större grej så är det fan mycket man ska komma ihåg att fixa, smådyrt blev det ju oxå och man kan ju minsann säga att vi överskattade barnens ätande :-) Har en halv Hello kitty i kylen och japp jag har varit där och käkat :-/

Jag ska vara ärlig och säga attt jag har haft en kolhydratsfrossarhelg då jag med all stress, pms mm bara känt att i helgen skiter jag i detta..

Men nu åter tbax till en strikt LCHF och nu jädrar ska jag ligga under 60 kg innan september är över sen till den 19 oktober ska jag BARA ligga på 58 kg el, mindre ;-) Time to get tatto that day!!!

Vägning nummer två på rivstart blev stillastående, +- noll och ja jag har mens och svullar upp och detta var innan jag klev in och svullade kolhydrater så vägning 3 kan bli katastrof men tänkte verkligen försöka vara så strikt så jag nästan bara lever på ägg och rena, naturliga fett och protein produkter denna vecka och då ska jag nog hinna tömma kroppen på allt skit till fredagen :-)

Nu frulle och sen parkhäng innan Zumban tar start och idag blir det en ny instruktör som kör, en kille dessutom och det ska bli spännande att testa :-) Kommer han köra slut på oss helt el???

Nä nu måste jag styra familjen :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men tror ej jag gjorde bort mig. minns dock ej vad jag har sagt t hundra. men men fuck it. Spydde när de ej var där hahaha. så räknas ej!!!



Ah jo imorgon blir dt en del ångest. men mår bättre iaf idag, ser klart! :P



puss

2011-09-04 @ 09:02:41
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0