Nystart....

Denna höst har absolut inte gått som jag ville i min jakt på kilona, men jag har bara mig själv att skylla på då jag helt varit för snäll i mitt unnande och bara skjutit upp på saker och ting med ursäkten att jag tar igen det mm...

Nu har jag inte vägt mig veckan som varit som jag skulle göra, brist på batterier så nu gör jag helt enkelt såhär inför slutet på detta år och början på ett mer fokuserat 2012..

From idag kör jag igång träningen som varit stillastående i 2 veckor pga en envis förkylning som fortfarande inte är bra, men jag får väl börja lite lätt.. Kosten kommer bli i stort sett bara protein och fett för att rena ur all skit från kroppen fram till julen.. det får bli lite tråkigt nu så jag kommer in i ketos igen och slipper mina sockerfall som tyvärr är tillbaka igen :-( den 21-23 december , beroende på när jag åker till Sundsvall kommer jag väga och mäta mig, bara för att se hur mycket julveckan detta år kommer kosta mig?? förra året gick jag ju endast bara upp 500 gram under 2 veckor jul.. Sen den 2 Januari kör vi igång helhjärtat igen och då sätts vårens delmål/ mål upp.. Men nu är det slut på alla ursäkter som jag använder på mig själv..

jag mår uselt av detta och det är dags att hitta tillbaka på min LCHF väg :-)






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vet precis hur det känns.. Man vill, man planerar, man tänker och så blir det bara skit av allt. Men nu tar vi nya tag. För som tur är är ju det tillåtet. Lycka till!

2011-12-01 @ 13:41:39
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0