11/11/11!!!

Ett magiskt datum, men likväl världens bästa dag att fylla år på för gissa vem som förgylls med ett år till idag??? ;-)

MOI!!!

Även fast jag slutade fylla år redan vid 20 års ålder och firar därmed inte mina dagar på så känns det lite speciellt att få fylla år just denna dag idag, hade jag inte haft 2 kids hade jag nog försökt pricka in denna dag som BF ;-)

Men ngt firande blir det inte utan denna dag förgylls med vab av lilleman och hans jäkla astma som kommer vid minsta förkylning och detta kommer stå oss dyrt i inkomster om det ska hålla på så här hela vintern vid minsta förkylning så nu skärpning till att se minsta tecken på förkylning så vi kan sätta in bägge inhalatorerna i tid till honom och kanske kan vi bespara oss denna skit då.. Var ingen bra dag för hans andning igår, idag är det bättre och mest bara en jäkla massa snor och hosta..Feber har vi sluppit oxå så igentligen är det ju mest bara en förkylning som alla kids springer runt i just nu, men för honom får den större konsekvenser..

Ska även ta tag i hemmet med mitt älskade medel javex, ngt klorinliknande medel som ska vara skonsammare, men nu jäklar ska jag gå en match för dessa baciller och sjukor som bor i våra väggar, sambon har ju varit dålig i början av veckan och nu ska jag göra allt för att vi slipper mer sjukdagar och vabdagar till nästa år..

ikväll blir det fredagsmys med Idol (trots tråkigt tema) en köttbit med hemmagjord bea och såklart ett glas rött el två för att fortsätta på min friska väg.. Har ju det som min veckomedicin och än sålänge har jag sluppit några större sjukor i min kropp ;-)

En Svenssondag helt enkelt trots det magiska datumet ;-)

Nu en kopp kaffe till för att sen sparka igång denna dag...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis, grattis! Vad häftigt att fylla år idag. Hoppas du får en mysig dag trots vabande och att den lille blir frisk snart! Kramar

2011-11-11 @ 10:15:58
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0