Vinn din drömtatuering...

Eftersom jag nu i samband med att kroppen börjar sakta men säkert återfå modellen jag ska leva med så har jag nu fått ett grymt tatueringssug inför hösten..(räknar med att vara i stort sett i mål då)..

Har ju redan en tid inbokad i juni för att diskutera om det går att fixa till porträttet på Leia som svärfar gjorde, men som tyvärr blev alldeles för ljus annars får det bli en cover up där och ett nytt porträtt får skapas någon annanstans senare..

Jaja skit i det nu, men hur grymt vore det inte att få vinna detta?? Oh jag skulle hoppa i taket om jag fick vinna och jag skulle fasen börja tro på Gud då ;-)

Vill ni ha chansen till er drömtatuering klicka in er här och va med ni oxå...

Tävla om din drömtatuering

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det har du verkligen gjort dig förtjänt utav tycker jag! Håller tummarna för dig!



Blir så sugen själv.. Synd att jag måste vänta typ en evighet tills det blir dags igen. Hade tatueringstid inbokad nu till sommaren men fick ju avboka.. Får invänta vintern istället ;)

2011-05-23 @ 13:20:21
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0