Vart tog den vägen???


                                                   För en vecka sen i Ängbybadet..I miss you sol!!

Ja värmen lyser med sin frånvaro och jag som varit duktig att tvätta upp alla varmare kläder för att läggas ner i källaren får så snällt plocka fram dom igen så att inte ungarna fryser ihjäl ;-)

Fan det var ju vår/sommar och nu är det någon form av höst/ tidig vinter igen och man har ju inte ens lust att krypa fram ur täcket på morgonen nu..Tom fågelkvittret på morgonen har försvunnit utanför vårt fönster så nu är det bara grått, tyst och kallt och medans jag nu skriver så börjar flingorna falla utanför!!

jaja lika bra att dra fram overallen kanske????

Kommentarer
Postat av: Corny

För att vara med i Dagens Blogg-tävlingen måste du lägga upp bilden i inlägget på din blogg, och sedan skicka länken till mig!

Gör du inte det kommer du tyvärr inte registreras i tävlingen.

2011-05-03 @ 16:16:21
URL: http://cornyz.blogg.se/
Postat av: charlie

gumman da! Alltid pirrigt men tro mig så himla skojj! Spec när man får grepp på vad man skall göra

2011-05-03 @ 20:54:16
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0