Svammel..

Torsdag och snart helg igen, jag hinner fasen inte med allt jag ska innan veckan är slut och allt som ska göras innan semestern tar vid..Vagnar ska tvättas upp och bytas ut, garderober ska tömmas och skänkas bort det som inte går att sälja, solroser ska planteras om,..Ja jag har tusen grejer som ska göras och inte hjälper det att Leia är hemma 2 dagar denna vecka och nästa vecka går 3 dagar bort för mig..Jobb tisdag- torsdag röd dag- fredag Leia ledig...

ja herregud, jag får nog göra en to do list och helt enkelt planera in vad som ska göras vilken dag, nu går jag mest runt och yrar då Dudde sover och hittar annat som måste göras ;-)

Idag skulle jag behöva åka iväg en sväng och shoppa hem mat, men ja blir iaf en promenad sen får vi se?? ÖF är stängd så dit kan vi inte gå och röja lös heller..

Stormbyarna verkar iaf vara över iaf och nu kanske man kan njuta av solen ute utan att blåsa bort, helt otroligt vilket väder vi haft?? Regn, storm, sol- regn, storm sol- ja så har det hållt på dagarna i enda..

det sägs att gårdagens väder visar hur juni blir och dagens väder hur juli blir och morgondagens augusti..ja då hoppas jag att det är innerligt varmt idag så vi verkligen kan få njuta av en svensk sommar på hemmaplan i år :-)

Åh snart semester och sen börjar allvaret med jobb och lämningar av kids!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0