Sommardoft..

                                                      


igår kom min älskade parfym från Ralph Lauren och som ger mig så många tillbakablickar i mitt liv..Helt otroligt vad dofter kan få en att minnas...

Jag är absolut ingen hejare på det här med parfymer men denna är absolut min toppfavorit, nog för att jag gärna provar nya dofter så ni får gärna ge mig tips på goda parfymer :-)

Men tills jag hittat ngn ny doft så ligger denna på plats 1 och idag kommer jag nog inte göra annat än att sniffa och minnas en hel del som rullat förbi mitt liv ;-)


Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

nu måste jag hitta den och sniffa bara för det :)

jag använder escadas nya, doftar amazing!



tack för det, ha en bra dag du också :) kram!

2011-05-04 @ 07:26:14
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Precis som JD blir man ju lite nyfiken nu, är så spännande det där med dofter. Men ska dock erkänna att jag är lika "dålig" på parfymer själv. Kör samma som jag gjort de senaste åren haha! Donna Karans Be Delicious. O andra sidan får jag för mig att den är så jag då lär nog förbli så några år till ;)

2011-05-04 @ 13:15:21
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Katta

Det är så! Helt sjukt! Jag brukar byta parfymer ganska ofta. Finns så mkt att välja bland och varje gång får man upp ett minne bara för man haft just den doften!!



Tack vännen!! PÅ måndag är det Zumba som gäller ;) Kram

2011-05-05 @ 22:29:15
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0