Morgonfynd..

Eftersom detta med sovmorgon enbart verkar gälla mannen i huset, då han verkar vara döv under morgontimmarna så är det ju bara för mig att kliva upp då lillemannen i huset vill det...

Och det är då jag tar chansen och roar mig på tradera ;-)

Nu sitter väl Dudde inte still så länge mellan varven, men lite klick här och lite klick där har jag hunnit med och har nu fyndat upp Leijsings garderob med  2 nya kjolar, ett nytt linne och en begagnad kjol för under hundralappen..Visst tillkommer det frakt oxå, men ja man har ju inte blitt ruinerad precis ;-)

Har ju en del auktioner som går ut idag och imorgon och räknar med att jag får in en del där som jag ska shoppa upp till Leia´s garderob då det är hennes kläder som säljs och då är det bra att fynda på tradera..Ska nu ta tag i Dudde´s kläder imorgon med att fota och beskriva så får man hoppas på att hans kläder säljer lika bra som Leia´s..

Sen då barnens garderober är uppfyllda inför sommaren, ja då är det mammsens garderob som ska inventeras och fyllas upp, men först några kilon till som ska bort innan stora plånboken tas fram ;-)

Mina morgonfynd...

Tuff Milla ( Alfons Åberg ) kjol i rosa storlek 110/116 NY

 Ny millakjol 56 kr

Kjol från Lycks strl 116

Ny kjol från Lycks 16 kr.

Kjol från Dunnies
Begagnad kjol från Dunnies 5 kr

Bomullslinne
Oanvänt linne från stadium 1 kr

Allt detta för 78 riksdaler ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0