Måndag


                                              Inte det lättaste att få dom tillsammans på bild ;-)


Helgen är över och ja här har fasen
inte funnits många lugna stunder denna helg då det varit barnkalas, träning för hela familjen förutom Dudde då ;-) Och idag är förskolan stängd pga planeringsdag så idag blir det inte heller lugnt trots regnet som öser ner..

Nope idag ska vi ner på ÖF för att försöka få till ngt fint syskonfoto alternativ egna kort då dom har fotograf där idag, men vi får väl se hur det går?? Dudde sitter ju gärna inte still och Leia är ju så sabla blyg så hon kanske vägrar ?? Sen tänkte jag utmana mig själv och mina nerver genom att ta med dom bägge till simhallen för lite bad, ångesten över att visa sig i bikini på allmän plats kom redan i onsdags då jag provade den :-)

Nu blir det lite mer kaffe innan packning, frulle och påklädning tar vid..

"Vete tusan vad som hände, men får inte bort den kursiva texten till normal??"

Kommentarer
Postat av: Katta

Ohhh jag är likadan!!! Hahahaha herregud jag har gjort något liknande. Vi var i serbien, spöregna och dundrade och höll på. Dygnsura kommer vi in på en resturang som har ett liveband och värsta partystämmningen igång, sminket var nere i pattarna.. hahahaha fy fan vad snygg man är ibland alltså ;) Kram

2011-05-23 @ 12:01:13
URL: http://kattasfett.se
Postat av: Pernilla

Vilka sötingar! Hoppas det blev någon bra bild, är ju så himla kul med bilder :)



Sv: Ja, har funderat på detta! Kommer ju förmodligen få ha vagnen nere i förrådet också så då är det ju prima att kunna springa både dit och till tvättstugan med barnet med sig. Men vi får väl se. Har en grym tvättstuga nu (jämfört med den senaste). Är riktiga maskiner som är gjorda för tvättstugor och inte någon "hemmamaskin" så tvättar av en veckas tvätt på strax över timmen vilket är himla smidigt jämfört med att ha maskinen i lägenheten ;)

2011-05-23 @ 14:49:54
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0