Fobier....

Morrn morrn..Solen lyser men tyvärr blåser det lite väl mycket för att man riktigt ska kunna njuta här i blackan..

Idag ska det åter flängas, vart ju en hel del fläng igår med fotografering på ÖF som jag hoppas blev bra, även jag fick va med på några bilder och jag var ju inte alls tillfixad för finbilder, men skit samma ..Skoj om ngt blir bra då det kan bli en bra present till päronen i jul ;-) Dudde var väl inte i sitt esse just då, hade timmen innan utsmyckat sig med ett blåöra då han slog i sig i bordskanten efter fall från soffkanten..Nästa vecka får vi iaf se dom och sen är det bara att beställa om ngt blev bra..

Badhuset gick helt ok, Dudde var väl kanske lite skeptiskt från början men det släppte efter ett tag så om några gånger lär han ÄLSKA det, han älskar ju att plaska i badkaret så det är ju inte själva vattnet han nojjar över ;-)

Idag ska det flängas in till Odenplan en sväng för att hälsa på alla underbara barn och kolleger och sen ska jag ta itu med lite fobier..

Klockan ett idag ligget jag på operationsbordet för borthyvling av två äckliga födelsemärken, ett har jag haft sen födseln typ och de andra har kommit med åren, alltså detta äcklar mig såpass att bara nu då jag skriver så får jag rysningar och jag vete tusan hur jag ska klara av att dom ska hyvla bort dom på mig???

Födelsemärken, navlar och fotknölar är mina största kroppsliga fobier och framförallt navlar!!!

Usch finns inge värre än människor som sitter och petar sig i navlar!!! Spelar ingen roll om det är barn, Leia vet ju med att detta är ngt jag avskyr så hon kan ibland göra det på pin kiv bara för att retas..

Nu till det mest knepiga i min navelfobi..Jag tycker det är så grymt snyggt med navelpiercing och hade ju det fram till jag blev gravid med Leia, men det var inte lätt att fixa om jag säger så ;-) han som piercade mig tyckte jag var bra konstig då jag låg och våndades då han pillade mig vid naveln och än värre var det då man skulle byta ut ring..Men när det väl var klart så var det grymt snyggt, kanske blir igen då magen är fast och platt ???

Men idag iaf får jag bort två av mina äckliga märken och det är mycket för att dom sitter på platser så Dudde kommer åt dom och vill gärna pilla, usch kan inte skriva om det..

Äckliga prickar nu ska ni bort!!!!!

Har ni nå fobier???


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e skit duktig!! :D vad e ditt nästa delmål? O btw hur långt e du från ditt delmål?



ah ne han erbjöd min fyra timmar jobb o då går dt ej ihop för mig ekonomiskt när jag går på soc o han hotade med och gå till arbetsförmedlingen fatta hur man peppar en framtida anställd?! :s



http://www.halsa.se/Tavla/Utlottningar/Den-nya-Atkinsmetoden/ vinn en atkinsbok!

2011-05-25 @ 18:21:31
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0