Bläää...

Har bokat in mig på 3 pass zumba denna vecka med start ikväll då jag måste köra ett pass extra för att jag kanske ska ha en liten chans för att komma fram till 60 kg till midsommar/semestern tar vid, men vad händer??

Hela halsen svider och näsan rinner!!! Så jäkla klart att det ska komma nu..och hade det inte varit för att halsen bränner så hade jag nog vågat mig iväg på kvällens pass, men som sagt jag är livrädd att träna då halsen värker då jag blivit varnad om vad som faktiskt kan ske vid träning och halsont så jag tar det säkra före det osäkra, vill ju inte dö innan semestern..Nä då är jag hellre ngt kg tjockare istället ;-)

Jaja får bli långa promenader idag och imorrn och sen hoppas på att iaf halsen är bättre till onsdagens pass tar vid...

Nu kaffeboost så jag piggnar till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0