Livstecken...



                                                                        ♥ Älskade barn  ♥


Just nu är det väldigt mycket i mitt liv
som gör att jag som sagt inte orkar sitta vid datorn då barnen somnat in för kvällen..Försöker verkligen utnyttja tiden att försöka somna in så fort dom somnat, men jag har alltid haft svårt för att somna in på beställning och detta medför en stress inom mig och sen slutar det med att jag ligger och vänder och vrider och somnar in lagom till Dylan gör sitt första uppvak på natten pga sin jäkla hosta...Och så fortsätter det natten igenom...

Det har varit och är väl fortfarande sjukor..Dylan har nu fasen varit förkyld i en månad och verkar ju aldrig bli kvitt den, detta medför usla nätter av sömn och dessutom så behagar lilleman inte utnyttja ordet sovmorgon alltför ofta nuförtiden heller..upp innan sex är mer regel än undantag så jag känner mig sliten nu, för tro inte karln vaknar innan mig av glädjetjuten Dylan utbrister varje morgon för att göra sig hörd,,nej nej han skulle kunna sova sig igenom en atombomb om det så vore...

Så för att inte väcka Leia så supertidigt på helgerna så är det bara att tassa upp, nog för att även hon vaknar tidigt numera..

På detta har även jag som sagt varit sjuk och träningen har blivit lidande nu i stort sett hela mars så nu ska det dras igång igen på allvar..Två veckor kvar innan jag går in i mammabubblan igen och jag ska verkligen njuta av vårens intåg med underbara morgonpromenader med Dudde även om det känns lite tråkigt att sluta jobba så ska det bli skönt att få mysa med Dudde <3

Idag blir det en massa måsten som ska göras och ska först försöka hinna med ett pass zumba för att sen städa ur bilen och sen blir det väl lite parkhäng med barnen om nu det går att hänga i parkerna nu?? Är ju mest is och vatten på dessa platser och det känns ju mindre lockande att vistas i..Men ute ska vi iaf vara då solen är så underbar och energigivande...

Ni får ha en skön söndag...


Kommentarer
Postat av: Erika

Det måste jag verkligen göra! Tror de kör det på något gym nere i stan :).



Jaså! Så du har bott i Sundsvall du? :D Hur kommer det sig att du flydde stan? ;)

2011-03-21 @ 10:29:00
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: trafikblogg.se

Hejsan!



Vill du ha mer besökare till din sida?:) lägg då in din länk helt gratis på: www.trafikblogg.se :) Det tar enbart 1 sekund att lägga in din länk på sidan:)



Ha det kanon!

2011-03-22 @ 03:43:29
URL: http://trafikblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0