31 veckor med LCHF..

Veckans siffror kommer ngn dag försenad även denna vecka, men som vanligt så väger jag mig på måndagara och inget annat...

veckan som varit innebar ju minimal träning och denna vecka ser fasen inte bättre ut...mitt träningskort går ut idag så det måste fixas ett nytt omedelbart så jag kan boka in mig på passen jag vill gå på då dom är så populär och fullbokad 2 veckor framåt...

Jaja lite siffror som sagt och minus är ju bra siffror oavsett om jag fått träna el ej ;-)

Efter 31 veckor med LCHF har jag då tappat..


-0.5 kg (23,7 kg)

-2cm ( 55 cm mage/buk)

-1cm( 39 cm stuss)

-0cm ( 30 cm lår )


Min elfte vägningsvecka i mina utmaningar ligger jag nu på - 8,9 kg sen vägningen måndagen den 3 januari..

Utmaning ett.. Gå ner 6 kg till den 28 februari.. -7,8 kg I MÅL!!! 

Utmaning två..Gå ner 20 kg till midsommar..-8,9 kg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0