30 veckor med LCHF.. Minus iaf :-)

I måndags var det ju åter vägningsdags härhemma och denna vecka visade iaf både våg och måttband minus men ska villigt erkänna att - 600 gram på 2 veckor känns inte OK med mina mål..

Men men träningen hamnar på halvkant då jag hela förra veckan var förkyld och nu efter söndagens träning återigen blev dålig så denna vecka suger oxå på träningssidan:-( Kvällens pass ska avbokas och det tar emot ska jag säga...

Nu får vi hoppas på att jag slipper denna förkyning nästa vecka och kan köra alla mina pass varje vecka fram till semestern börjar i midsommar..Har ju 11.5 kg kvar som ska ner till midsommar för att jag ska vara nöjd för sommaren och känna mig bekväm i bikini så nu måste det peka minus varje vecka oavsett träning eller ej..

Promenaderna drar ju igång i april igen och när jag gått ner 5 kg till tänkte jag börja jogga några kvällar i veckan, hatar igentligen att jogga, men vem vet?? Jag kanske vuxit på mig på den biten och börjar gilla det :-)

Nu lite siffror...

Efter 30 veckor med LCHF har jag då tappat..


-0.6 kg (23,2 kg)

-2cm ( 53 cm mage/buk)

-1cm( 38 cm stuss)

-1cm ( 30 cm lår )



Min tionde vägningsvecka i mina utmaningar ligger jag nu på - 8,4 kg sen vägningen måndagen den 3 januari..

Utmaning ett.. Gå ner 6 kg till den 28 februari.. -7,8 kg I MÅL!!! 

Utmaning två..Gå ner 20 kg till midsommar..-8,4 kg


Kommentarer
Postat av: I L F A R T . S E

bra jobbat!!! woho!

2011-03-18 @ 20:24:59
URL: http://ilfart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0