STHLM är underbart <3

Ja nog för att jag skulle lätt flytta *hem* till sundsvall om jobbmöjligheter mm fanns, men så fort jag tar gröna linjen mot Söder så inser jag varför jag bor här och hur vackert stockholm är...Visst jag är inte ute så ofta längre och tar del av vad staden har att erbjuda, men när jag väl gör det så ÄLSKAR jag den..

Jag ser ju även hur mycket möjligheter som den kan ge mina barn då dom växer upp i form av utbildning, jobb mm..Ngt som inte s-vall kan ge i samma utsträckning.. Visst boende kommer alltid vara en pain in the ass att hitta i denna stad men mammsen är klok och ska börja bospara åt dom små samt så har dom sina sparkonton så jag har en plan för att få ut dom i livet och inte blir en hemmaboende 25 åring i storstan ;-)

Åter till det vackra..

Igår var det femkamp med jobbet på grönan och då jag stod där på djurgårdsfärjan så insåg jag vilken stad det är..I Looove it!!! Sen var det så underbart mysigt med den underbara värmen och att bara strosa på grönan bland barnfamiljer och ungdomar..Insåg att jag måste bli bättre på att ta del av grönan med familjen och efter s-vall blir det en tur dit med iaf Leia...Hon vart lite sur då hon fick reda på vart jag var ;-)

femkampen var grymt skoj, även fast jag sög på dom flesta grenarna och vi torskade med 2 poäng, men en helt underbar kväll med kollegorna och jag ser fram emot hösten men först sommarlov...

Nu ska det roddas iordning härhemma för att ta oss ner till ÖF för lite pyssel och sen blir det plaskis i blackans parklek och ikväll body pump..Måste pumpa bort den där ölen jag tog igår ;-) var annars duktig och tog enbart 2 glas vin och en ceasarsallad utan krutonger ;-)

Ha en underbart härlig sommardag :-)


Kommentarer
Postat av: Vilda

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 03:29:26
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0