Sömnfas???


            Inatt låg han under kategorin bortskänkes härhemma, det är tur han är så förbaskat underbar <3

Ja jag vete fan men inatt drev Dudde mig till vansinne iom att han klockan 12 vaknade upp och vägrade somna om förrän klockan 4 imorse!!!!

så fort jag gick från hans säng då jag trodde han slumrat in så började han resa sig upp och gapa...Här kanske många tycker att ja men herregud han vill ju komma upp och sova bredvid er..Men NEJ skulle jag plockat över han till min säng så skulle han bara börja leka vilket han alltid gör i våran säng samt så visade han såna tendenser redan i sin säng..Han ville helt enkelt upp och leka nattlek, vilket inte alls mammsen var med på..

Så en 4 timmars kamp om att få ungen att somna, ja iaf ligga still och tyst medans mamma ligger i sin säng har förts härhemma inatt och idag känns det i skallen...

för tro inte han gav mig direkt någon sovmorgon idag!! Nope strax efter sex stod han upp och gormade i sängen om att han skulle upp och nu är det fullt ös och mellan varven försöker jag sippa i mig så mycket kaffe jag kan...

Idag blir det inte många knop härhemma och det blir väl en tur till ÖF efter Leia lämnats in för att spana in korten som vi knäppte och Dudde får leka av sig lite inför dagsvilan, för idag ska nog mammsen joina honom i siestan..

Hoppas nu att detta inte blir ngt ihållande i form av ngn förbannad fas??, för jag behöver den lilla sömn jag redan nu får iom Dudde´s tidiga mornar härhemma...

Nu ännu mer kaffe och frulle... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0