Njutningshelg..



                                                        Nationaldagsfirande på Kananbadet...


Denna helg har verkligen avnjutits av värme, bad och en jäkla massa kolisar så nu jäklar blir det stenhårt som jag skriver typ varje vecka fram till semestern, men så är det!!!

Fredagen blev det ju utgång och även om tanken med att bara dricka vin fanns så försvann den så fort vi närmat oss söder och drinkmästarn i mig tog fart och det dracks drinkar för resten av kvällen med en massa gottisocker ;-)

lördagen gick väl inte direkt i baksmälletakter, blir ju sällan det, men det slutade iaf med en klassisk bakfyllepizza till middag..Hoho ännu mer kolisar..

söndagen var tänkt att förgyllas med body pump, men nope..blev även en usel dag kostmässigt..

måndagen var dagen då jag tog kontrollen av mitt LCHF liv igen, men ingen träning bidde det då dagen var hot hot hot och vi spenderade den på kananbadet med en massa mys..Kostmässigt så var det en bra dag med sallad till lunch och kalops med kålrot till middag ;-)

Idag ska jag googla en hel del efter en massa smarriga recept då vi nu måste ta till att tömma frysen inför semestern och där härjar en hel del kyckling så smarriga kycklingrecept ska tas fram..Tips tas gärna emot...

Slutsumman av denna helg är att jag verkligen njutit och nu är det back on track som gäller..Hur det än är så är LCHF livsstilen jag vill leva efter men små avtramp kommer jag göra då och då..

Har ni haft en skön långhelg???


Kommentarer
Postat av: Katta

Tack kompis!! Jag har alltid vilodagar Fre & Sön!! :) IDag körde jag bara ett pass, haha kände mig helt lsut!!!



Jag har testat Cola, Jordgubb/Kiwi & Citron/Lime än så länge och Citron/Lime var min favorit!! Faktiskt riktigt god sådär kyld i sommarvärmen! Jordgubb/Kiwi smakade ren skit!!!!



Stor kraaaam!!

2011-06-07 @ 22:00:35
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0