mmmm Marabou...


                                                               mmmMarabou <3


Som sagt så är jag ju en Buzzador som går ut på att testa olika saker såsom mat, hygienartiklar, blöjor mm . Ja du kan få testa det mesta och just nu så har jag fått äran (el, jag betalade ju en del såklart) att få hem en alldeles egen Tassimo som jag bara ÄLSKAR!!!..

Leia älskar även den då den ger henne en underbart god och varm choklad i marabousmak så även för dom små är Tassimo en älskvärd liten sak..

Visst dyrt kaffe blir det ju i längden, men då jag oftast bara tar 1-2 koppar hemma numera så är det inga jättesummor och den hederliga bryggaren finns ju fortfarande kvar härhemma :-)

Men smakbedömning av Marabou choklad av Leia 4 år ger en klar FEMMA så nu fortsätter vi kaffebedömningarna för oss vuxna :-)

Är du inte Buzzador än, men sugen på att bli?? Klicka in er i länken nedan och anmäl er redan idag..

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=lindatik

Kommentarer
Postat av: katta

JAG BLIR SÅ ARG! Jag missade att kolla min mail så jag missade den kampanjen!! Arrgh!! Hur mkt fick man pröjsa själv? Do want one of those!!



Oh mysiga sundsvall!!!! Vart i Sundsvall bor ni? Kram

2011-07-03 @ 16:58:07
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0