Första semesterdagen..

För Leia och solen gör oss sällskap på en klarblå himmel..hur bra är inte det??

Först måste vi tyvärr göra såna tråkiga saker som att städa och tvätta lite, men sen blir det bad någonstans, kanske bara plaskis idag men vi får se..Leia vill ju oxå till ÖF och göra klar sitt pyssel, men känns ju sådär att stänga in sig då värmen är här :-) Vi får se om vi kikar in där sen..

Midsommar passerades ju i helgen oxå och vi var nere i Hälleforsnäs och hade en lugn och trevlig kväll med barnens farmor och man, samt kusiner och fastrar med en massa god mat och då kommer vi ju osökt in på allt jag stoppat i mig i helgen ;-)

Jaja nu är det såhär jag ÄLSKAR LCHF och kommer fortsätta leva med den, men jag kommer oxå alltid göra något avstamp runt storhelger el, liknande och även nu under semestern kommer en färskpotatis hit el, dit att hamna i min mun...I helgen blev det både färskpotatis, tårta, chips, mc donalds då det tyvärr är det enda som finns längs vägarna och visst hade jag kunnt käka kycklingvingarna där, men då jag var så hungrig så bidde det ett mål..smakade hursomhaver inte så gott då småcheesarna alltid kommer va number one där !!!

Nog om det nu..blir ju tyvärr inte så mycket passträning nu på ett tag heller men idag, onsdag och söndag har jag pass och sen blir det gymmet i sundsvall..Ska även försöka mig på morgonprommisar nu då Dudde ändå väcker mig och då kan jag dra en runda innan mannen åker till jobbet..Jag kommer ligga i med träning och motion även fast vi åker bort och därav att jag känner att jag kan då och då unna mig lite kolhydrater utan att det går överstyr..räknar väl med att semestern hur som helst kommer ge mig ett plus efter sista vägningen som alltid ;-)

Nu frulle och plock härhemma så vi kommer ut någon gång idag ..

Ha en skön dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0