Billiga är dessa två som tycker mammsen sk...

1308202940151 (MMS)

Billiga är dessa två som tycker mammsen ska kliva upp kvart över fem!!!! Är så jäkla less nu då Dudde strular rejält på nattningarna nu och jag vete sjutton om det är ngn form av nattskräck??? Så fort man lämnar honom så skriker han men sitter man bredvid så slutar det ofta med att han börjar prata och det funkar ju inte så just nu så är det ngn forma av 5 min som gäller här. Lugna lämna o tbax ett ex antal gånger och härom kvällen så höll vi på till tolv!! El, jag tröttnade och tog upp han för att helt enkelt kunna natta Leia då klockan även för henne var på tok för mycket så han fick sitta i soffan tills han somnade och jag hoppas innerligt detta går över o våra nattningar blir som dom en gång var.. Mammsen är helt enkelt för trött nu:-(


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh, vad jobbigt för er! Är själv otroligt sömnkänslig så lider verkligen med dig. Hoppas att det är en snart övergående fas. Kramar

2011-06-16 @ 12:57:46
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0