44 veckor med LCHF..på mållinjen :-/..

Så var vi framme på den sista vägningen för utmaningen och jag ska erkänna att det känns bittert att stryka på mållinjen samtidigt som jag är supernöjd över veckans vägning och håller detta stim i minus ner även till nästa vägning så är jag på 60 kg innan semestern ;-) 

Har ju vägning nästa fredag oxå sen är det uppehåll några veckor på vägningen då jag inte tänker släpa med mig vågen runt halva sverige och lite semester från den behöver man..Kommer ju ändå hålla igång så gott det går under dessa veckor både med träning och kost...

Idag stannade vågen på 61,1 kg dvs - 1,2 kg denna vecka så under 2 veckor har jag nu tappat 2½ kg :-) Happy!!!

1 kg från - 20 kg sen 3 januari känns inte så illa pinkat, även om jag hatar att inte klara mina målsättningar, men nä fasen jag är grym och JD är grym som startade upp denna utmaning, tror säkert jag hade klarat detta ändå, men visst känner man sig mer peppad att ha en bra vecka då man följer andra som kämpar på mot samma mål..Nu är det bara jag själv igen och mina mål och jag känner mig mer peppad än nånsin och jag har ett STORT mål nu framför mig i höst så att jag kommer väga 55 kg (kan sträcka mig till 58 om det är i muskelmassa ;.-) är bara så..

Jag har ju ingen annan än mig själv i slutändan att skylla på då jag hade klarat detta lätt om inte mina avstamp varit lite väl många kanske under vissa helger...

Hösten kommer präglas av att få denna kropp fast och muskulös!!!!

Efter 44 veckor med LCHF har jag då tappat..


-1,1 kg (33,8 kg)

-0cm ( 61 cm mage/buk)

-0cm ( 45 cm stuss)

-1cm ( 38 cm lår )



I mina utmaningar ligger jag nu på - 19 kg sen vägningen måndagen den 3 januari..

Utmaning ett.. Gå ner 6 kg till den 28 februari.. -7,8 kg I MÅL!!!

Utmaning två..Gå ner 20 kg till midsommar..-19 kg.. Snubblande nära, men nu är den över..


Kommentarer
Postat av: Anonym

OH WOW GRATTIS DU E SÅ GALET DUKTIG!

2011-06-23 @ 21:52:04
Postat av: Anonym

oj glömde nämna att dt var jag som skrev :P

2011-06-23 @ 21:52:31
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

du är grymt bra tjejen!! 19 kg är ju kalas mycket, tänk så istället :D heja heja!

2011-06-24 @ 10:01:02
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0