41 veckor med LCHF..-31,5 kg


                                                   
                  Moi 63,5 kg ;-)


Efter en riktigt snorig vecka där endast ett pass zumba har lyckats genomföras i träningsväg oh inte en enda promenad har avverkats så var jag väl lite väl optimist i mina tankar att jag skulle stryka under 64 kg´strecket idag, men hoppat fanns ju där iaf och gnagde..

Och som mina positiva tankar har förts över till vågen:-) 

Minus 1.1 kg denna vecka och YES!!! Jag är under 64 kg och kan numera titulera mig som en 63,5 kg´s varelse;-)

Fortsätter det såhär dom 3 kommande veckorna så japp då klarar jag 20 kg till midsommar, men som sagt veckan efter funkar ju oxå, men skulle sitta förbaskat gott att få lämna in - 20 kg till JD dagen innan midsommar :-) Bara 3,3 kg kvar dit...

Men satan i gatan va glad jag är idag och idag blir det party vilket kommer medföra lite kolhydrater här och där både idag och säkert imorgon lite extra, men det tar jag..förhoppningsvis så kan jag ta mig an alla passen som är inbokad i veckan och en massa promenader igen :-)

Efter 41 veckor med LCHF har jag då tappat..


-1,1 kg (31,5 kg)

-0cm ( 60 cm mage/buk)

-0cm ( 45 cm stuss)

-1cm ( 37 cm lår )



I mina utmaningar ligger jag nu på - 16,7 kg sen vägningen måndagen den 3 januari..

Utmaning ett.. Gå ner 6 kg till den 28 februari.. -7,8 kg I MÅL!!!

Utmaning två..Gå ner 20 kg till midsommar..-16,7 kg

Kommentarer
Postat av: Karro

Vad duktig du har varit =) Bra kämpat =)

2011-06-03 @ 20:48:00
URL: http://karolinabergman.webblogg.se/
Postat av: lena

Oj vad häftigt. Du har lyckats super bra. En riktig inspirationskälla. Hittade till din blogg genom denna sida: http://lchf-bloggat.blogspot.com/. Söker efter bra bloggar som kan hålla min motivation uppe. Jag har följt lchf sen mars och snart gått ner 10 kg. Så härligt att läsa om dig och din resa. Tack.

2011-06-05 @ 07:23:59
URL: http://www.kampenmotvagen.blogspot.com
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

fan så bra :D och vad smal du är!



tack för tipset också!!

2011-06-06 @ 19:41:18
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh gud vad duktig du e !! :D vad avis jag blir!



Hejjar på dig med de sista kg t midsommar!



jo men dt e de som e skumt e att jag ahr ju loosat 4,5 cm runt om sedan förra vägningen? Makes no sense. Jo jag vet hatar den kommentaren, men antar dt e träningen. Men maxxar nu med allt. Har fram t den 19:e på mig. 20e släpps artikeln



jo stress o sömnbrist har man haft - så jag e inte helt kass eller? Haft sådan bajs ångest



tack för ditt pepp verkligen, du e underbar!

2011-06-08 @ 16:29:44
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0