Träning..Check..

Har precis kommit hem från mitt andra zumbapass och idag var det en annan instruktör då vår ordinarie hade drabbats av magsjuka, men det gick bra..Hon var dock lite snällare så man tog inte ut sig lika mycket som på det första, men absolut att man svettades;-)

Nu kommer det hädanefter bli söndagar som blir min zumbadag då fredagens pass blir lite väl tight att hinna med då man jobbar, men ett pass zumba till mina 2 pass styrke i gymmet blir nog bra träning under dom här tre månaderna jag jobbar.. Sen kan det ju hända att jag hinner ta mig ett extra pass i veckan, men detta är dom som jag SKA göra..

Nu blir det en dusch sen fixa lunch som blir ägg och bacon för mig och firrepinnar för resten av familjen..Sen latar vi iväg oss till lekpalatset då Leia inte fått vara där på länge och igentligen var planen att åka iväg till Tullinge, men nu blir vi kvar på hemmaplan så då tar vi en sväng dit..

Fan man blir så jäkla mycket piggare då man tränar på morgonen och nu känns det som att jag har hur mycket ork som helst,, jag kanske tom hinner fixa bort allt julpynt i Leijsings rum ikväll då det är det enda rummet som är kvar nu?? Ja här har jag typ fått tagit ett rum per dag då jag verkligen hatar att stryka gardiner så nu är det hennes rum som är kvar sen åker allt ner i källaren igen ;-)

Nu ser jag framemot våren och förhoppningsvis har jag kommit en bra bit på vägen då så att jag kanske tom lyckats komma i ett par jeans från min *normala* viktperiod ;-) Längtar till jag får ta fram den påsen ;-)

Nu en dusch sen en massa ägg och bacon..   Me like;-)

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

när du äter ägg och bacon, är det stekta ägg eller kokta ägg?

nja blev bara att känna mig ännu värre vid samtalen så nej tack för min del... kanske man ska köra hårt på lchf istället då ..kram

2011-01-08 @ 22:36:42
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: JD | - 30,1 kg!

vad roligt :D

och att du har en påse med gamla jeans, önskar jag hade något att sträva efter också!

snart kommer nog påsen fram ska du se ;)

2011-01-08 @ 23:03:14
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

oki =) ja jag får nog ge det ett försök =) kram

2011-01-08 @ 23:22:12
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Fia

SV: Plump e gör kul! Man ska ju försöka o ta "stick" o så börjar man ju med 10 kort o går neråt o så tillbaka igen. Va riktigt roligt :D



Va härligt! Va duktig du e med zumban,verkar va så himlans kul :D



Kram

2011-01-08 @ 23:59:58
URL: http://fiasfight.blogg.se/
Postat av: Katta

man ska verkligen välkommen absolut alla minus :D många bäckar små vettu ;) kraaam

2011-01-09 @ 00:47:57
URL: http://kattasfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0