Löning:-)

Halva veckan har nu passerat och idag kom lönen :-)

Jag är verkligen en människa som är humörbetonad över hur mycket pengar som finns på mitt konto och idag med min lön och gubbens FP så såg det riktigt vackert ut ;-) Att jag nu tagit bort närmare hälften av det som fanns imorse till räkningar bekommer mig inte just nu,, vi har det helt överkomligt denna månad med tanke på att en av oss är föräldraledig och vi hade en hel del utgifter denna månad..

Nu kommer det ju även in en stor summa pengar nästa vecka oxå men dom ska föras över till ett annat konto så vi inte rör dom, men visst något ska vi få unna oss iallafall:-)

Rätt intressant att vi har mer pengarJarkko är föräldraledig än då jag är?? Men nu är det så att jag är egoist och vill ha den sista tiden med Dudde innan Jarkko tar över inför inskolningen, och med alla småperioder som jarkko haft och ska ha föräldraledigt så hamnar vi nog rätt lika i dagar, jag kanske har ngn månad mer men en liten summa kanske vi får av den där jämnställdhetsbonusen?? Vet inte riktigt hur den fungerar men man får tydligen hem ett papper då föräldraledigheten är klar som jag fattat?? Tiden får utvisa det;-)

Denna vecka har gått rätt snabbt och hade det inte varit för att kroppen dragit på sig en jäkla förkylning så hade det varit en underbar vecka, men med förkylning i kroppen ingen träning och nu hoppas jag iaf att den är borta till söndagens zumbapass..Känns ju som att jag bara missar det hela tiden och hamnar ännu mer efter..

Nä nu ska jag ta disken, koka mig en kopp the, bädda ner Leijsing sen surfa runt lite bland bloggar och bostäder som blivit min nya kvällsvana ;-)


Kommentarer
Postat av: charlie

men dt e ju bra mått! Inget över hundra cm!



jo men precis! Mitt mål e också under 70 kg nu som jag fan ej lyckats o klara av på två vägningar! GAAH! Så ngn ggn i början eller mitten av februari skall man väga sig. ÅNGEST!



Hade slutat hetsa så mkt med vikten om man låg på 65 o under, men ja sjklart under 60 kg hahah .. men ja delmål delmål!



jag har 17,6 kg kvar sist jag vägde mig iaf 28 november. Hoppas verkligen att man klarar de kg innan årets slut!

2011-01-28 @ 10:32:50
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0