Laddar..

Har packat min träningsväska för att imorrnbitti försöka ta mig till gymmet innan jobbet, då dom stänger tidigare imorrn så vore det ju gott att hinna med ett pass innan man far till jobbet, så ikväll ska jag banne mig komma i säng i tid :-)

Var ju uppe igår och led över den grymma förlusten småkronorna fick genomlida efter ännu ett avgörande på straffar:-(

Har även bokat in mig på ett zumbapass till helgen vilket ska bli grymt skoj och framförallt komiskt med min kordination :-) Nästan så att man skulle ha det på film för framtida garv :-) jaja man måste ju börja någonstans..

Andra dagen på jobbet och det är rätt lugnt denna vecka så det är lite av en mjukstart såhär efter ledighetetn vilket är skönt,trivs skitbra där jag är och ser verkligen framemot att få jobba med storbarn igen under denna tid;-) Visst saknar jag mina tidigare kolleger och barn, men dom nya är underbara dom oxå och jag tror detta blir hur bra som helst..

Sen blir det att njuta av sista tiden som mammaledig under vår och sommaren och jag vet iaf en som längtar efter att Dylan är inskolad och klar;-) Vår käre dotter ser nämligen framemot att få gå sina låånga dagar igen;-)

Nä nu ska jag ta mig en kopp the med kokosfett och luta mig tbax i soffan och glo på Timråmatchen, har inga större förhoppningar idag på vinst, men man ska ju inte ge upp innan slutsignalen blåsts av ;-)

Hur har er dag varit då??


Kommentarer
Postat av: MAMMAS KRYPIN

Hej.

Ja, det kommer ett inlägg om ca 45 min täntke jag om hur det gick på läkarbesöket. Inge vidare direkt.. :(

2011-01-04 @ 19:57:16
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Bettan

Rivstartar tillbaka hit!



Zumba är jätteroligt!! Man skrattar en hel del dom första gångerna, men man glömmer bort att man tränar. Svetten bara sprutar av en och det är en sån härlig känsla efteråt!!! Jag körde de 2 dar i veckan hela sommaren-hösten. Sen har jag varit förkyld? sen i början på oktober så det har varit väldigt sparsamt med träning :( Men nästa onsdag drar det igång igen så jag laddar!!

Kommer att vara ensam med barnen en hel del då sambon ska på kurs så då tänkte jag att ett Wii kanske kunde hjälpa till!!

2011-01-04 @ 20:46:34
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Fia

SV: Inte bara jag som vill ha bort pyntet då :)



Hoppas zumba e kul. Skulle också vilja testa de men har inget ställe i närheten som har de passen :(

2011-01-04 @ 20:59:04
URL: http://fiasfight.blogg.se/
Postat av: Katta

Oooo Du är alltdå team Edward :O :O :O ?!?! Hahaha nej skämt å sido. Jag är team edward självklart...men jag måste säga att jacob i trean, hubba hubba juu hahaha ;) FY FAN VA KUL ED ZUMBA!! JAG VILL ÅSSÅ!

2011-01-04 @ 21:18:32
URL: http://kattasfett.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Hej! kul att du kikade in. Själv har jag inte hunnit kika in vilka som är med. Är du taggad nu då? kul att vi blev så många! kram

2011-01-04 @ 22:39:43
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Hej! kul att du kikade in. Själv har jag inte hunnit kika in vilka som är med. Är du taggad nu då? kul att vi blev så många! kram

2011-01-04 @ 22:40:31
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Katta

I knoooooooooooow helt craszyyyyyy hahaa.. :D



Men alltså vet du huuuuuur emot twilight jag va från början, mina vänner verkligen tvinga mig att se den, jag ångrar det inte en sekund. sen blev man ett freak och nu dör jag av längtan tills fyran kommer!!! :') hahaha :D

2011-01-04 @ 22:58:05
URL: http://kattasfett.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hej, kul att kollade in :) Ja alltid kul med nya att läsa :D



Relativt bra dag, kvällsmaten blev makaroner och korv, då min sambo kom hem tidigare än jag trodde. Trodd när jag skrev inlägget jag skulle få tillbringa kvällen själv, men då han kom hem lagade jag mat till oss båda, och det fick bli nå snabbt och enkelt.



Utfall är jobbigt, jag kan inte göra dem helt ut då jag tappar balansen på en gång :P Men det blir bättre och bättre :)

2011-01-05 @ 09:31:54
URL: http://imquelle.bloggplatsen.se/
Postat av: Malin

Hej där tjejen!



Kul att du hittade till min blogg, har spanat in din med. Ang dieten LCHF så har jag en väninna som kört denna diet ett år nu och det går kalas bra för henne. Önksar dig lycka till med din viktnedgång. Själv kämpar jag ju med min egen oxå.

Zumba vill jag TOK gärna pröva på, har lite svårt att vara i gruppträning bara, tycker mina armar o ben är fan i mig ivägen överallt. :)



Alltid kul att hitta nya bloggar man kan bli inspirerad och motiverad av, ska följa din resa. Och hoppas vi snart kan trä på oss en snygg kostym och även kjol! :))



Ha de gött o vi hörs!



Kram Mallanbrallan :)

2011-01-05 @ 15:50:42
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0