Fullt upp..

Denna vecka har jag lyst med min frånvaro både här i bloggen, men även på gymmet och det känns i min kropp och hjärna att jag inte fått aktivera min kropp något så jag siktar lite smått på att ta ett simpass imorrn innan jobbet sen blir det ju ett gympass på lördag och söndagen ett zumbapass..längtar verkligen dit ;-)

I tisdags var det lång dag på jobbet iom kvällsmöte och igår på min tidiga dag var det bara att ta sig ut mot V-H för en träff med mäklaren och nu har vi iaf startat upp en försäljning även om det känns sådär..Fasen efter all skatt och mäklararvoden blir det ju inte många kronor kvar,,känns surt, men vi kommer spara undan dessa pengar och nästa år får jag ju göra avdrag på renovering mm så då fylls högen på lite och planen är nu att till nästa sommar ha hittat vårt permanenta boende.. Om vi nu kan enas om vart vi vill bo??;-)

Nä nu ska jag uppdatera mig lite om vad som händer ute i bloggvärlden och i världen utöver...Känns som jag varit i en dimma denna vecka utan kontakt med omvärlden :-)

Kommentarer
Postat av: Karro

Man har både bra och mindre bra veckor. Skulle bli förvånad om alla hade perfekta veckor ;) Så det är bara att ta nya tag. :) Verkar som att du har haft det fullt upp ändå med långa dagar på jobbet och möte med mäklarna. :)



Längtar tills på måndag för att se vad vågen står på då... :P Känns som att jag är väldigt konstig som längtar efter att få väga mig.... ^^



Ha en underbar kväll ikväll!



Kram

2011-01-13 @ 20:15:15
URL: http://mystruggle.webblogg.se/
Postat av: Fia

Sv: gårdagen va bra men mat o träning men idag har jag bara röjt hemma så har inte hunnit träna men man kan inte alltid hinna med allt :)



Ha en trevlig kväll :)

2011-01-13 @ 20:23:42
URL: http://fiasfight.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

det där med att hitta rätt och bra boende är fasiken svårt!



Ja det händer en hel del =) och det är jag glad för!

Jag håller ju på med Oriflame som min hobby och jag tjänar bra med pengar på det! Och nu är det så att jag och min grupp har chansen att få åka till dubai i oktober! Och för att få chansen att åka med dit gratis är om man vill bli inskriven i min grupp och köpa/sälja oriflames saker! Eller ja det säljer sig själv, det gäller bara att lägga katalogen på olika jobb och visa den för personer! plus att under vägen dit så tjänar man pengar, har roligt och får en massa gratis produkter! kram

2011-01-13 @ 20:30:02
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: JD | - 30,1 kg!

jag hade det super bra på gymmet, med en solning efterråt, super det ;D



du har varit lite i en dimma :)

2011-01-13 @ 21:50:01
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Katta

Ja men visst ser jag skillnad, jag ser skillnad på måttband,våg och tom i spegeln när jag har kläder på men HAHAH inte på dessa bilderna hehehe...man kanske borde uppsöka ögonläkare!

2011-01-13 @ 22:33:03
URL: http://kattasfett.blogg.se/
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

GODMORGON :)

hoppas du sovit gott?



VILLE BARA SÄGA ATT JUST NU PÅGÅR EN TÄVLING HOS MIG DÄR DU KAN VINNA TANDBLEKNING,GÅ IN OCH TA EN TITT VETTJA? :)

2011-01-14 @ 09:17:23
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0