Förvirrad..

Det här med helgdag mitt i veckan är ju skönt men usch imorse visste jag inte alls vad jag skulle göra i min trötthetsdvala..

Gick runt vid sju och funderade på vilken dag det var?? Och om jag skulle till jobbet?? Blir lätt lite snurrig då jag är inne i en trött period, men efter sisådär 5 minuters yrande insåg jag att det är helgdag och gick o la mig igen ;-)

Fick lite sovmorgon då Dudde somnade om efter bytt blöja och en flaska och Leijsing sov till 9 så härhemma myser vi fortfarande i soffan framför disney channel..

Gubben ska väl dra till gymmet snart och jag med barnen ska ut i parken och bygga oss en snögubbe om det nu är snögubbssnö ute idag?? Sen klockan tre smäller det..

Då är det dags för Linda, moi att göra sin debut i zumba
och jag börjar fan bli lite nervös ;-) Tänk om jag kollapsar helt då min kondis inte är riktigt på topp efter jul och nyår?? ;-) Sjukt peppad är jag iaf och det kanske slutar med att jag inte alls gillar det då den enda gruppträning som jag gillat hitills har varit body pump, vilket jag oxå kommer ta upp igen då jag blivit lite starkare i kroppen..

Nä nu lite java och sen får man masa sig upp ur soffan så vi kommer ut i det grådaskiga vädret :-)

Vad underhåller ni er med denna helgdag då??

Ps:
Om du inte röstat hjälp min lilleman att komma en bit i denna omslagstävling ;-)

Kommentarer
Postat av: Karro

Du måste berätta hur det gick på zumban. Har aldrig testat det, men är sjukt nyfiken!



Idag ska jag bara ta det lugnt hemma :)

2011-01-06 @ 10:50:43
URL: http://mystruggle.webblogg.se/
Postat av: Katta

Jag älskar leggings!! Det är liksom mitt liv hahah...nej men en jeans tjej ska jag också bli en dag :D



Angående fyran, jag ska absolut inte avslöja något, bara att man typ kissar på sig hahaha...det är så bra, bästa av alla fyra. Synd bara att dom ska dela upp filmen i två delar, sämst.



Jaaaa ett collage vill vi absolut se snarast ;) KRAAM!

2011-01-06 @ 11:04:34
URL: http://kattasfett.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vill gärna höra ett utlåtande om Zumban sen, aldrig testat och är så nyfiken! :)



Givetvis har jag hjälp er med en röst också, ingen kunde ju mäta sig med Dylan av dem där. Han ser ju så himla härlig ut :)

2011-01-06 @ 13:55:25
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: JD | - 30,1 kg!

hoppas du gillar zumban! :D



tack för din kommentar!

jag kör alltid också på leggings, men tänkte jag skulle prova köpa byxor men väntar nog 3 storlekar till eller något, mer kanske :) hehe.

leggings är så bra, och man känner sig konstigt nog inte så stor i dom!

OJ 44 cm runt magen? vilken jäkla skillnad!

GRATTIS :D

2011-01-06 @ 14:35:56
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Jag blir också fövirrad när de blir sånna här dagar =) haha

oki är rätt sugen på att testa lchf men kan inget om det och jag kan verkligen inte läsa böcker =/



Japp hela familjen är hockey nördar, fast Leksands fans =) kram

2011-01-06 @ 19:13:40
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0