Det blir aldrig som man tänkt sig...




Dagens zumba blev det inte ett skit av
då jag kom 5 minuter försent för att hämta ut biljetten så den gavs bort till en kärring mitt framför ögonen på mig :-( Surt som fasen, och det var bara att traska in på gymmet istället..

Blir så förbaskad då det verkligen inte var mitt fel, utan den sabla automaten för parkeringsbiljetten som bråkade med en kvinna framför mig och ville inte alls ge henne en biljett sådär stod hon säkert i 10 minuter med sitt kort och drog och drog medans vi bakom suckade och stampade;-)

Blev ett bra pass ändå med crosstraining, rodd och styrke med fokus på ben och core idag så jag ska vara nöjd iaf över helgens två gympass..

Sen blev det inget med att kika på radhuset heller ute på EkeröDudde bestämde sig för att slagga in i samma veva som jag kom hem och iom att han varit en riktigt grinpelle pga att han var så jäkla trött efter att ha klivit upp vid sju så lät vi han sova och förhoppningsvis dyker något annat intressant upp en vacker dag..

Nu till kvällen var vi och shoppade lite smarrigt på ica maxi så vi klarar oss till löning och föräldrapenning dimper in, blev skagenröror och kallrökt lax bla så imorrn blir det en smarrig frulle efter vägningen, tror dock det kan peka uppåt imorrn då jag efter veckan som gått ramlat ur ketos så inga större förhoppningar där..

Nu slökikar jag på handbollen medans jag surfar runt bland boende, bloggar och fejjan :-)

Har ni haft en bra dag??

Kommentarer
Postat av: Alex

Tack så mycket, det var bättre än inget iaf ;) Och grattis till försäljningen!! :)

2011-01-23 @ 21:07:45
URL: http://ellexsandra.devote.se
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

Vad irriterande med zumban, jag skulle bli galen!!



Jo det finns nog säkerligen gym i bollnäs, annars har jag ju promenader. typ aldrig vart där så finns nog mycket att se :D

2011-01-23 @ 22:53:15
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0