24 veckor med LCHF..

Ännu en vecka har passerat med typ noll träning om man nu inte räknar med mina promenader med barnen på jobbet och nu jäklar måste jag ta mig i kragen men det har varit mycket att göra med försäljningen samt försöka krya på mig från förkylningen så jag har några ursäkter för mitt lata beteende, även om ursäkter är jäkligt lätt att ta till då man just bara är at..Men det är faktiskt sanningen..

Denna vecka blir säkert lugnare på hemmafronten så mina tre pass kommer jag nog hinna med till nästa vägning då det nu blir hårt jobb för att hinna med mina mål :-) Våren är på intåg och jag vill ju njuta av underbara vårkläder och då måste kilona svettas bort ;-)

Denna veckas vägning blev ändå en fröjd för ögat då vågen pekade 1 kg!! ner...Minskade även 1 cm på alla mina mått så veckan har löpt på bra utan träning oxå..

så nu...

Efter 24 veckor med LCHF har jag då tappat..


-1 kg (18,7 kg)

-1cm ( 48 cm mage/buk)

-1cm( 33 cm stuss)

-1cm ( 27 cm lår )


Min fjärde vägningsvecka i mina utmaningar ligger jag nu på - 3,9 kg sen vägningen måndagen den 3 januari..

Utmaning ett.. Gå ner 6 kg till den 28 februari.. -3,9 kg

Utmaning två..Gå ner 20 kg till midsommar..-3,9 kg


Hur går det för er andra??






Kommentarer
Postat av: Chrissan

Är ju inne på 4:e veckan med LCHF. Funkar bra. Förutom idag... ingen ork, lut el motivation. Vi tillät oss fuska big time. Imorgon är en ny dag.:)

2011-01-31 @ 22:44:09
URL: http://chrissanssvammel.blogspot.com
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

vad duktig du vart!! jag ligger på -1 sen starten känns som man står stilla, så nu lär jag komma på en super lösning! kram

2011-02-01 @ 10:41:23
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ser ut att gå bra för dig. Grattis till alla fina minus.

2011-02-01 @ 13:00:52
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0