Söndag..

Ännu en helg har nu avverkats och nu går vi in i sista arbetsmånaden för mig sen blir det vår/sommarmys med mina underbara barn innan höstterminen drar igång på allvar både för mig, dlan som ska inskolas och Leia som äntligen ska få börja gå *långa* dagar igen :-)

Trivs sjukt bra med mitt jobb just nu och förhoppningsvis får jag återkomma till dom efter sommaren, men inget är ju stucket i sten och framtiden får som sagt utvisa vart man blir av..Först underbart mys med Dudde och vårpromenader varje dag..

Har även en hel del måsten som ska göras såsom en ordentlig vårstädning och uttömning av skåp och garderober..Sen ska det som går att säljas iväg på tradera och blocket för att med dom pengarna som kommer in inhandlas nya vårgarderober..har en del skit i källaren oxå som ska iväg..

Kommer även använda denna tid till att ta tag i rummen och får väl börja med ett rum i taget, är fan skandal att efter ett år inte kommit längre med detta hem och nu ska det bli ombonat så att jag kan känna ett lugn och trivsamhet för vi blir kvar här ett tag..Finns ingen anledning just nu att flytta utan jag får satsa på att göra hemmet till just ett hem, även om vi inte har pengar till att inhandla allt som man vill ha så får man satsa på en sak i taget lite då och då..

Jag har en plan på hur jag vill ha det och även fast detta är en hyresrätt så vill jag även lägga nya golv i framtiden..Spyr på äckliga plastmattor;-)

Ja ja detta är framtida planer nu åter till dagens planer..

Zumba för mammsen...trots mensvärk och huvudvärk ska jag dit;-)

Aktiviteter för Leijsing, kanske biomys¨??

Tvättstuga...

Då alla dagens och kvällens bestyr är över ska jag krypa upp i soffan och invänta min nya serie att följa Walking dead :-)

Ha en skön dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0