Ikväll roar jag mig med..

Min nya mobil som jag idag unnade mig efter ett snabbt besök inne på Phone house :-)

                              

Har ju en simpel nokia som lägger av då den känner för det samt att jag måste ha laddaren med för att efter ett samtal ladda upp den på nytt så det ska bli skönt att ha en fungerande mobil, även om jag inte ringer så sabla mycket under dagarna :-)

Har ju även sneglat lite på en Iphone men efter lite snack med försäljaren, som förövrigt hade kunnat lura på mig vad som helst då jag suger på teknik så kom vi överens om att en Samsung Galaxy S var något för mig..Han hade en själv och visade upp lite från sin egen mobil om vad jag kunde ha den till och ja han fick mig fast efter 5 minuters snack..

Nu ska jag ladda, leka och peka hela kvällen medans jag kikar på melodifestivalen, men just nu roar jag med hockeyn på tv där det efter 2 perioder se ut att gå vägen för mitt käre TIK, men man ska aldrig slappna av då TIK suger på att leda med några mål, så först hockey innan jag tar fram min lilla leksak :-)


Kommentarer
Postat av: charlie

naw tack hjärtat :D



ah drog en sväng dit idag igen awsome ;D



pussaaa

2011-02-05 @ 21:02:16
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: charlie

söt du e gumman! <3



AH jo söndag .. gosh! ska ta atkins bild tror jag imorgon .. har glömt av dt :s o haft mens, ne fan väger man ej under 70 kg så får man la ba ta den smällen .. men dt blir skönt o få dt ur världen



hur e allt med dig? puss

2011-02-08 @ 21:17:23
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0