vem behöver väckarklocka...



då man har dessa två varelser härhemma???

Halv fem börjades det imorse!! Halv fem!! Jag blir snart galen på att dom alltid då jag faktiskt har chansen att få sova lite längre än till fem börjar härja den tiden...

Nu fick jag visserligen Leia att gå in till pappsen för att somna om igen så nu ligger hon och sover, men Dylan han är rätt omöjlig att få att somna om då han lägger den sidan till så kvart över fem var det bara att inse det och gå upp...

Trodde verkligen på sovmorgon idag då dom var rätt slut igår efter Leia´s luciafirande, även om Dudde var rätt besvärlig att få att sova igår jämtemot Leia...Men nä dom gillar inet mina planer helt enkelt ;-)

Tanken på att endast 6 arbetsdagar återstår känns just nu rätt skön, då jag evrkligen vill komma härifrån till ett förhoppningsvis snöigt Sundsvall....Här i sthlm har jag gett upp att få se någon snö till jul.. Grått, mörkt, blött och kallt det är vädret som gäller nu....

Nu Kaffeboost innan det ska roddas för att komma iväg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0