Ops, he did it again..



                                                                       Sensommaren 2011..

Igår var det Dudde som störde min sömn, idag tog han hjälp av sin syster oxå och tyckte att vi alla trots att idag är dagen då vi kan ta det lugnt skulle kliva upp innan fem!!

Så nu har vi en hel del tid att slå ihjäl härhemma och jag vet att innan sju så har dom bägge tröttnat på att vara hemma så jag funtar på att släpa mig iväg till gymmet en runda innan jobbet så lämnas dom till halv åtta istället ...Blir en timme innan det var tänkt, men jag vill ju måna om mina stackars grannar under oss och dessa två kan låta som både ångvältar och mistlurar när dom sätter igång.. Någon STOP knapp finns tyvärr inte som fungerar en längre stund ;-)

Blir en lång dag på jobbet idag så lite extramys innan vi drar iväg är ju gott, och nu hinner jag både sätta upp resten av klapparna på Leia´s kalender samt ta disken utan att stressa...

Nu lite kaffe innan det ska börja roddas här hemma :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0