Likt en vampyr som törstar efter blod så ä...

1324277034946 (MMS)

Likt en vampyr som törstar efter blod så är mitt begär efter allt som innehåller carbs just nu.. Ju mer jag stoppar i mig, desto mer vill jag ha. Hey sockerberoende!!! Att det dessutom får mig efter stundens hetta må dåligt med ruggiga sockerfall som får mig att sätta tänderna i vad som helst, bara det innehåller kolhydrater och socker får mig ju att inse att jag mår bäst då jag lever efter LCHF.. Nu är det bara några dagar kvar till jul och jag ska försöka hålla mig någorlunda från carbs, och sen blir det att njuta av julmaten som förvisso är bra mat för en LCHF'are om det inte vore för att jag älskar dopp i grytan, jansson,lutfisk med potatis och sås och framförallt en tunnbrödmacka med julskinka på :-) men sen ska jag hitta tbax till mitt liv med LCHF och dom sista kilona ska väck, vilka har blivit fler sen min urspårning,gissar på minst 5 kg upp så runt 10 kg ska jag jobba bort from 2 januari.. Och ATT jag kommer klara det,!!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

God fortsättning! Hoppas ni fick en kanonjul. Verkar ju supermysigt norr över och snö fick ni (inte alls avundsjuk).



Kommer gå kanon! Nu kör vi järnet från den 2:e. Jag har ju till och med startat en utmaning för att inte kunna smita (får säkert ångra det). Om du inte heller vill kunna smita kan du ju hänga på om du vill. Kul ju fler vi blir (och svårare för mig att smita haha). Kramar

2011-12-29 @ 10:33:50
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0