Peppad..

Söndag och en ny arbetsvecka är snart på intåg och dessutom är detta veckan då träningen ska ta fart för mig och min vikresa igen..

På fredag ska jag även väga/mäta in mig för Rivstarts åtta veckors utmaning och jag hoppas det minskat lite på vågen sen senaste vägningen som då var för 2 veckor sen..Motionmässigt har väl inte denna vecka varit något att skryta med, men veckan som kommer blir iaf enligt mina träningsmål med start idag..

It´s time for zumba today!!!!

Oh det ska bli så jäkla nice att zumba idag och imorgon tänkte jag ev, testa ett pass muskel el, så kör jag inne på gymmet, fortfarande sommartider så passen är inte många att välja ibland..Onsdag blir det Zumba och söndag likaså...

Kostmässigt så går det oxå helt ok, men kan bli lite bättre men håller mig inom ramarna iaf då jag nu återigen börjat räkna mina intag..har bara inte klurat ut vilket kostverktyg jag gillar bäst av dom tre jag nu testar ;-) Lutar dock åt matdagboken på datan och shape up på luren ..ni kanske har ngt tips där????

Nä nu bir det till att sätta igång familjehjulet härhemma med frulle, påklädning och plock sen får vi se vad vi hittar på tills mammsen ska dra iväg och röra på fläsket ;-)

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Dumbbell.se är bra, även om man ibland får lägga till en del produkter som inte finns reggat.

Hejja hejja u can do it! ;O)

2011-08-14 @ 10:26:00
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

duktig du är :) klart det har hänt lite för dig sen, de är jag säker på :D



2011-08-14 @ 11:16:13
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0