Nu kör vi!!!!!

Även fast jag vägde in mig redan i fredags så är det idag som är den officiella starten för alla oss rivstartare och nu ska det peppas, stöttas, svettas och dietas ihop under 8 veckor och förhoppningsvis når vi alla våra mål, men icke ska det förglömmas att hur det än går så är vi alla kämpar som iaf vill förändra vår egen livshälsa med att utöka vår träning och att förändra vår dagliga kost till något bättre.. bara det är en vinst i sig...

Igår blev det zumba och idag lutar det åt att jag ska köra 45 minuter i simbassängen, måste dock kolla upp så att dom öppnat upp simhallen först annars blir det en runda inne i gymmet då mannen ska in och thai boxas idag istället och då hinner jag inte in till dom få pass som finns idag..Längtar verkligen till nästa vecka då det börjar köra igång på höstschemat igen :-)

Kostmässigt måste jag rycka upp mig lite på, är lite för mycket kvällsfika nu, dock så tar jag typ en finn crisp med massa pålägg, men vill inte få in denna vana igen så jag måste få upp fetthalten lite under dagtid så jag står mig även på kvällen..Äter ju inga större mängder mat annars, men kvällsfika är min största bov och innan man vet ordet av sitter jag där med en rostis som blir ett halvt paket innan man hinner blinka ;-)

Nä nu en kopp kaffe till sen blir det till att steka några ägg till frulle, måste få i mig lite energi då lunchen lär spenderas på Dudde´s förskola om jag inte får vara borta över den som jag helst ser att jag får..Tycker det daltats lite väl mycket under denna sk  3 dagarsinskolning, men alla gör vi olika ;-)

Nu kör vi alla Rivstartare och är du inte det än, men vill bli?? Klicka in er här och anmäl er genast för att få en kick av att ta steget mot att förändra ditt liv...128 stycken är vi som ska kämpa nu under 8 veckor :-)

Ha en skön dag trots det grymt dassiga vädret ;-)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad sugen man blir på alla dessa utmaningar som läggs ut nu efter semstertiderna. Får nöja mig med att följa dig istället hihi! Kommer gå grymmebra för dig känner jag på mig :D



Hoppas det går bra för er på inskolningen idag! Kramar

2011-08-22 @ 12:18:25
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Sv: Ja, nej kan inte påstå att min garderob är så enorm den heller haha! Men en bra påminnelse att se varje dag vart det i alla fall ;)



Ska ha en superduperkväll genom att lägga mig tidigt hihi! Hoppas du också får en bra kväll du med!

2011-08-22 @ 20:25:34
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Jaha jaa

Zumba som är så kul! Längtar tills jag blir frisk o kan börja träna igen

2011-08-23 @ 00:51:33
URL: http://www.nattstad.se/Jaha%20jaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0